Είδη Βουλκανιζατέρ.GR | ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ DUNLOP DCAP200
Το μηχάνημα Dunlop DCAP200 8 CCD είναι ένας υπολογιστής βασισμένος σε προηγμένα χαρακτηριστικά. Αυτό το ευκολόχρηστο με περιμέτρηση 360 μοιρών του οχήματος, παρέχεται ολοκλημένο με ενσωματωμένη βάση δεδομένων και δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης των αποτελεσμάτων. Οι εξαιρετικά ακριβείς κεφαλές ευθυγράμμισης τροφοδοτούνται από μπαταρίες λιθίου και έχουν ενσωματωμένες οθόνες και πληκτρολόγια. Οι σφιγκτήρες του τροχού είναι καλυμμένοι με νάιλον ώστε να μην υπάρχει επαφή μέταλλο με μέταλλο, καθώς αυτό το DCAP200 είναι επίσης κατάλληλο για χαμηλά οχήματα με τροχούς από 11 "-25".
ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ
10555
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-10555,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.5,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ DUNLOP DCAP200

DCAP200

Category

ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΕΙΣ, ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ & ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

About This Project

Το μηχάνημα Dunlop DCAP200 8 CCD  είναι ένας υπολογιστής βασισμένος σε προηγμένα χαρακτηριστικά. Αυτό το ευκολόχρηστο με περιμέτρηση 360 μοιρών του οχήματος, παρέχεται ολοκλημένο με ενσωματωμένη βάση δεδομένων και δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης των αποτελεσμάτων. Οι εξαιρετικά ακριβείς κεφαλές ευθυγράμμισης  τροφοδοτούνται από μπαταρίες λιθίου και έχουν ενσωματωμένες οθόνες και πληκτρολόγια. Οι σφιγκτήρες του τροχού είναι καλυμμένοι με νάιλον ώστε να μην υπάρχει επαφή μέταλλο με μέταλλο, καθώς αυτό το DCAP200 είναι επίσης κατάλληλο για χαμηλά οχήματα με τροχούς από 11 “-25”.

 

DCAP200 Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μεγέθη τροχού 11″ – 25″
Κεφαλές αισθητήρα με ενδωματωμένες οθόνες 4
Διακόπτης τιμονιού Συμπεριλαμβάνεται
Συμπιεστής πεντάλ φρένου Συμπεριλαμβάνεται
Επαναφορτιζόμενες μπαταρίες λιθίου Συμπεριλαμβάνεται
Περιστρεφόμενος δίσκος / σφιγκτήρες με ελατήρια σε 3 σημεία Συμπεριλαμβάνεται
Καθαρό / μικτό βάρος της μηχανής 169kg / 212kg
Διαστάσεις συσκευασίας 1140mm x 950mm x 1100mm
Μπροστινοί τροχοί Ακρίβεια/Εύρος
Δακτύλιος ποδιού ±1′ / ±24°
Καμπυλότητα ±1′ / ±10°
Κύλινδρος ±2′ / ±20°
Άξονας διεύθυνσης ±2′ / ±20°
Οπισθοδρόμηση ±1′ / ±10°
Πισινοί τροχοί Ακρίβεια/Εύρος
Δακτύλιος ποδιού ±1′ / ±24°
Καμπυλότητα ±1′ / ±10°
Οπισθοδρόμηση ±1′ / ±10°
Γωνία ώθησης ±1′ / ±10°